Veliki komercialni in industrijski riziki
Vsako veliko podjetje je svojevrstna kombinacija individualnih dejavnikov tveganja. Zato je posploševanje in predpostavljanje povprečnega stanja nedosledno. Vsakemu velikemu podjetju, ne glede na to ali gre za težko industrijo ali zgolj za veliko in razvejano storitveno podjetje, se je potrebno posvetiti posebej ter poiskati optimalno rešitev zanj. Pogosto to velja tudi za na prvi pogled najbolj osnovna tveganja. Nemalokrat je vse skupaj povezano tudi s posebej zanj prirejenimi produkti (tailor made solutions).
Odgovornostni riziki
Eno večjih tveganj za podjetja že nekaj desetletij predstavljajo potencialni odškodninski zahtevki iz naslova različnih odgovornosti, kot na primer:
-
proizvajalčeva odgovornost, odpoklic izdelkov s trga, razširjena proizvajalčeva odgovornost
-
poklicne odgovornosti (npr. zdravniki, računovodski servisi, IT podjetja ipd.)
-
odgovornost vodilnih oseb gospodarskih družb in članov nadzornih svetov
Obratovalni zastoji
Zelo pogosto predstavlja neposredna materialna škoda za podjetje manjše finančno breme kot obratovalni zastoj, izpad prihodkov in dobička, ki so posledica materialne škode. Oblike zastojev so lahko različne:
-
obratovalni zastoj zaradi požara, strojeloma, gradbene nezgode,
-
obratovalni zastoj zaradi smrti, bolezni ali poškodbe ključne osebe v podjetju,
posledice pa žal (tudi v skladu s statističnimi podatki) pogosto pripeljejo do dolgoročno slabega finančnega položaja podjetja.
Kibernetski riziki
Svet se spreminja in z njim tveganja, ki ogrožajo podjetja. Eno najnovejših tveganj, ki se ga v Evropi v zadnjih letih vse bolj zavedamo (na severnoameriških trgih pa že kar nekaj časa predstavlja standard), je povezano s kibernetičnimi napadi. A v resnici ni omejeno le na napade, temveč je veliko več - pogosto predstavlja varnostne incidente, povezane z internetom ter računalniki nasploh. Ob tem pa je potrebno omeniti v zadnjih letih še posebej občutljivo temo zlorabe občutljivih podatkov. Pojavna oblika škod je lahko različna - podjetja se lahko soočajo z lastno škodo (ob neposredni fizični škodi tudi z obratovalnim zastojem) kakor tudi z odškodninskimi zahtevki iz naslova odgovornosti.